NASZE ZASADY

Co warto wiedzieć przed wizytą, aby była ona miłym i satysfakcjonującym przeżyciem.

Podstawowym celem naszej pracy przy wykonywaniu dla Państwa zabiegów z zakresu kosmetyki, fryzjerstwa i masaży jest uzyskanie oczekiwanych efektów zabiegowych w spokojnej, miłej i przyjaznej atmosferze.
Zależy nam aby nasi Goście czuli się u nas swobodnie i bez skrępowania mogli czerpać pełną przyjemność płynącą z wizyty u naszych specjalistów. W związku z tym, staramy się, o nawiązanie szczerych, przyjaznych relacji w oparciu o następujące zasady:

Klient ma prawo do:
- informacji
- zadawania pytań
- komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań i wątpliwości
- wygodnego, bezpiecznego i czystego otoczenia
- bycia traktowanym z szacunkiem
- poufnego traktowania wszelkich informacji, dotyczących zdrowia i danych osobowych
- informacji na temat kwalifikacji personelu, szkoleń i certyfikatów
- bezpłatnej konsultacji
- zapoznania się z przebiegiem planowanego zabiegu oraz jego ceną
- korzystania z pełnowartościowych zabiegów, wykonywanych zgodnie z zaleconymi procedurami
- przekazywania uwag i spostrzeżeń
- kontaktu z managerem i właścicielem salonu.
Zalecamy naszym Klientom:
- wyraźne komunikowanie swoich oczekiwań, potrzeb i upodobań
- przekazywanie informacji mających wpływ na przebieg zabiegu (ewentualne przeciwwskazania)
- stosowanie się do zaleceń pozabiegowych
- przybycie na wizytę z 10 minutowym wyprzedzeniem (chwilowy odpoczynek przed zabiegiem)
- wyłączenie lub wyciszenie telefonu na czas wizyty w salonie
- zachowanie atmosfery spokoju i relaksu dla komfortu własnego i innych osób korzystających z zabiegów
- dzielenie się z nami odczuciami po odbytej wizycie.